TRDizin:
The Effect Of Form And Meanıng Focused Translatıon Instructıon To The Language Skıll Levels Of Elt Students

dc.contributor.authorSerhan KÖSE
dc.date.accessioned2023-04-15T00:22:11Z
dc.date.available2023-04-15T00:22:11Z
dc.date.issued2011-05-01
dc.description.abstractBu makalede, yapı ve anlam odaklı çeviri öğretiminin dil becerilerine etkisi incelenmiştir. Araştırma 2009-2010 akademik yılında gerçekleştirilmiştir. Çalışma deney ve kontrol gruplu deneysel bir çalışmadır: denek grubunda 40 denek ve kontrol grubunda 35 denek mevuttur. 10 haftalık uygulama sonunda sonuçlar anlam odaklı çeviri öğretimi gören denek grubundaki deneklerin dil becerilerini yapı odaklı çeviri öğretimi gören kontrol grubundaki deneklerden daha fazla geliştirdiklerini ortaya koymuştur.
dc.identifier.citationKöse, S. (2011). The Effect Of Form And Meanıng Focused Translatıon Instructıon To The Language Skıll Levels Of Elt Students. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 19(2), 475-488
dc.identifier.doi
dc.identifier.eissn
dc.identifier.endpage488
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage475
dc.identifier.trdizin118601
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/118601/the-effect-of-form-and-meaning-focused-translation-instruction-to-the-language-skill-levels-of-elt-students
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/8546
dc.identifier.volume19
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleThe Effect Of Form And Meanıng Focused Translatıon Instructıon To The Language Skıll Levels Of Elt Students
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin

Files