TRDizin:
The Effect Of Form And Meanıng Focused Translatıon Instructıon To The Language Skıll Levels Of Elt Students

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Advisor

Language

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Bu makalede, yapı ve anlam odaklı çeviri öğretiminin dil becerilerine etkisi incelenmiştir. Araştırma 2009-2010 akademik yılında gerçekleştirilmiştir. Çalışma deney ve kontrol gruplu deneysel bir çalışmadır: denek grubunda 40 denek ve kontrol grubunda 35 denek mevuttur. 10 haftalık uygulama sonunda sonuçlar anlam odaklı çeviri öğretimi gören denek grubundaki deneklerin dil becerilerini yapı odaklı çeviri öğretimi gören kontrol grubundaki deneklerden daha fazla geliştirdiklerini ortaya koymuştur.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Köse, S. (2011). The Effect Of Form And Meanıng Focused Translatıon Instructıon To The Language Skıll Levels Of Elt Students. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 19(2), 475-488

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads


Sustainable Development Goals