TRDizin: OKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR
| dc.contributor.author | İlker ÇAKMAKKAYA | |
| dc.date.accessioned | 2023-04-14T23:10:06Z | |
| dc.date.available | 2023-04-14T23:10:06Z | |
| dc.date.issued | 2017-10-01 | |
| dc.description.abstract | Dijital bilgi teknolojileri, bilgisayarlar, akıllı telefonlar, tabletler, akıllı tahta, dijital eğitim araçları ve diğer benzer nesnelerin etkin kullanımı hayatın her alanında yükselen bir eğilime sahiptir, eğitim sektörü de bunların başında gelmektedir. Bu çalışma gelişen dijital bilgi teknolojilerinin eğitim sürecinde ne kadar etkin kullanıldığını anlamayı amaçlamaktadır. Eğitim emekçileri tarafından okullarda kütüphanelerin ve özellikle dijital kütüphanelerin eğitim sürecinin bir parçası olarak ne kadar kavrandığı anlaşılmaya çalışılmıştır. Sonuçta eğitimcilerle ve okul yöneticileriyle derinlemesine görüşme tekniği uygulanarak verili durumun anlaşılması ve mevcut sorunlar için öneriler geliştirilmesi amaçlanmıştır. | |
| dc.identifier.citation | Çakmakkaya, İ. (2017). OKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR. Eğitim Bilim Toplum, 15(57), 106-118 | |
| dc.identifier.doi | ||
| dc.identifier.eissn | ||
| dc.identifier.endpage | 118 | |
| dc.identifier.issn | 1303-9202 | |
| dc.identifier.issue | 57 | |
| dc.identifier.startpage | 106 | |
| dc.identifier.trdizin | 225541 | |
| dc.identifier.uri | https://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/225541/okul-kutuphanelerinde-ve-egitim-surecinde-dijital-olanaklar | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12597/8061 | |
| dc.identifier.volume | 15 | |
| dc.language.iso | tur | |
| dc.relation.ispartof | Eğitim Bilim Toplum | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.title | OKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR | |
| dc.type | RESEARCH | |
| dspace.entity.type | Trdizin | |
| local.indexed.at | TrDizin |
