TRDizin:
OKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR

dc.contributor.authorİlker ÇAKMAKKAYA
dc.date.accessioned2023-04-14T23:10:06Z
dc.date.available2023-04-14T23:10:06Z
dc.date.issued2017-10-01
dc.description.abstractDijital bilgi teknolojileri, bilgisayarlar, akıllı telefonlar, tabletler, akıllı tahta, dijital eğitim araçları ve diğer benzer nesnelerin etkin kullanımı hayatın her alanında yükselen bir eğilime sahiptir, eğitim sektörü de bunların başında gelmektedir. Bu çalışma gelişen dijital bilgi teknolojilerinin eğitim sürecinde ne kadar etkin kullanıldığını anlamayı amaçlamaktadır. Eğitim emekçileri tarafından okullarda kütüphanelerin ve özellikle dijital kütüphanelerin eğitim sürecinin bir parçası olarak ne kadar kavrandığı anlaşılmaya çalışılmıştır. Sonuçta eğitimcilerle ve okul yöneticileriyle derinlemesine görüşme tekniği uygulanarak verili durumun anlaşılması ve mevcut sorunlar için öneriler geliştirilmesi amaçlanmıştır.
dc.identifier.citationÇakmakkaya, İ. (2017). OKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR. Eğitim Bilim Toplum, 15(57), 106-118
dc.identifier.doi
dc.identifier.eissn
dc.identifier.endpage118
dc.identifier.issn1303-9202
dc.identifier.issue57
dc.identifier.startpage106
dc.identifier.trdizin225541
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/225541/okul-kutuphanelerinde-ve-egitim-surecinde-dijital-olanaklar
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/8061
dc.identifier.volume15
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofEğitim Bilim Toplum
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleOKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin

Files