TRDizin:
OKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Advisor

Language

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Dijital bilgi teknolojileri, bilgisayarlar, akıllı telefonlar, tabletler, akıllı tahta, dijital eğitim araçları ve diğer benzer nesnelerin etkin kullanımı hayatın her alanında yükselen bir eğilime sahiptir, eğitim sektörü de bunların başında gelmektedir. Bu çalışma gelişen dijital bilgi teknolojilerinin eğitim sürecinde ne kadar etkin kullanıldığını anlamayı amaçlamaktadır. Eğitim emekçileri tarafından okullarda kütüphanelerin ve özellikle dijital kütüphanelerin eğitim sürecinin bir parçası olarak ne kadar kavrandığı anlaşılmaya çalışılmıştır. Sonuçta eğitimcilerle ve okul yöneticileriyle derinlemesine görüşme tekniği uygulanarak verili durumun anlaşılması ve mevcut sorunlar için öneriler geliştirilmesi amaçlanmıştır.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Çakmakkaya, İ. (2017). OKUL KÜTÜPHANELERİNDE VE EĞİTİM SÜRECİNDE DİJİTAL OLANAKLAR. Eğitim Bilim Toplum, 15(57), 106-118

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

1

Views

0

Downloads


Sustainable Development Goals