TRDizin:
Ortaöğretim Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde tasavvuf öğretimi: Öğretim programı (2010) çerçevesinde bir analiz

dc.contributor.authorAbdulkadir ÇEKİN
dc.date.accessioned2023-04-15T00:17:02Z
dc.date.available2023-04-15T00:17:02Z
dc.date.issued2013-04-01
dc.description.abstractBir manevi terbiye metodu olarak tasavvuf, din eğitimi ile yakından ilişkili bir disiplindir. Bu makalenin amacı, tasavvuf öğretiminin örgün din eğitimi içerisindeki durumunu öğretim programları çerçevesinde incelemektir. Çalışma sonunda; ortaöğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersi öğretim programı içerisinde tasavvuf öğretimine yeterince yer verilmediği, ahlak ile tasavvufi öğretiler arasında çok fazla bağlantının kurulmadığı ve tasavvufun değer eğitimi ile yeterince ilişkilendirilmediği tespit edilmiştir.
dc.identifier.citationÇeki̇n, A. (2013). Ortaöğretim Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde tasavvuf öğretimi: Öğretim programı (2010) çerçevesinde bir analiz. Marife Dini Araştırmalar Dergisi, 13(1), 139-148
dc.identifier.doi
dc.identifier.eissn2630-5550
dc.identifier.endpage148
dc.identifier.issn
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage139
dc.identifier.trdizin142467
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/142467/ortaogretim-din-kulturu-ve-ahlak-bilgisi-dersinde-tasavvuf-ogretimi-ogretim-programi-2010-cercevesinde-bir-analiz
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/8469
dc.identifier.volume13
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofMarife Dini Araştırmalar Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleOrtaöğretim Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde tasavvuf öğretimi: Öğretim programı (2010) çerçevesinde bir analiz
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin

Files