TRDizin: Ortaöğretim Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde tasavvuf öğretimi: Öğretim programı (2010) çerçevesinde bir analiz
Program
KU Authors
KU-Authors
Co-Authors
Authors
Advisor
Date
Language
Type
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Bir manevi terbiye metodu olarak tasavvuf, din eğitimi ile yakından ilişkili bir disiplindir. Bu makalenin amacı, tasavvuf öğretiminin örgün din eğitimi içerisindeki durumunu öğretim programları çerçevesinde incelemektir. Çalışma sonunda; ortaöğretim din kültürü ve ahlak bilgisi dersi öğretim programı içerisinde tasavvuf öğretimine yeterince yer verilmediği, ahlak ile tasavvufi öğretiler arasında çok fazla bağlantının kurulmadığı ve tasavvufun değer eğitimi ile yeterince ilişkilendirilmediği tespit edilmiştir.
Description
Source:
Publisher:
Keywords:
Keywords
Citation
Çeki̇n, A. (2013). Ortaöğretim Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde tasavvuf öğretimi: Öğretim programı (2010) çerçevesinde bir analiz. Marife Dini Araştırmalar Dergisi, 13(1), 139-148
