TRDizin:
İlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi1

dc.contributor.authorHafife BOZDEMİR
dc.contributor.authorHülya KODAN
dc.date.accessioned2023-04-14T23:13:57Z
dc.date.available2023-04-14T23:13:57Z
dc.date.issued2016-07-01
dc.description.abstractBu çalışmada öğrencilerin dinlediklerini anlama düzeyleri incelenmiştir. Araştırma betimsel tarama modeli olarak tasarlanmıştır. Araştırmanın örneklemini, Bayburt ili 4. sınıfta öğrenim görmekte olan 103 öğrenci oluşturmaktadır. Verilerin toplanması için araştırmacılar tarafından hazırlanan, açık uçlu sorulardan oluşan bir form kullanılmıştır. Formda hikâye edici metinle ilgili 12, bilgilendirici metinle ilgili 9 adet metin içi soruya yer verilmiştir. dinledikleri hikâye edici metinleri anlama düzeylerinin bilgilendirici metinleri anlama düzeylerinden daha fazla olduğu, öğrencilerin dinledikleri hikâye edici metinleri anlama düzeyleri ile bilgilendirici metinleri anlama düzeyleri arasında anlamlı bir farklılık olduğu, öğrencilerin dinledikleri metinleri anlama düzeylerinin cinsiyete göre anlamlı bir farklılık gösterdiği tespit edilmiştir.
dc.identifier.citationBozdemi̇r, H., Kodan, H. (2016). İlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi1. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(37), 15-27
dc.identifier.doi
dc.identifier.eissn2146-5983
dc.identifier.endpage27
dc.identifier.issn1302-8944
dc.identifier.issue37
dc.identifier.startpage15
dc.identifier.trdizin219375
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/219375/ilkogretim-4sinif-ogrencilerinin-dinlediklerini-anlama-duzeyinin-belirlenmesi1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/8138
dc.identifier.volume0
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleİlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi1
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin

Files