TRDizin:
İlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi1

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Advisor

Language

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Bu çalışmada öğrencilerin dinlediklerini anlama düzeyleri incelenmiştir. Araştırma betimsel tarama modeli olarak tasarlanmıştır. Araştırmanın örneklemini, Bayburt ili 4. sınıfta öğrenim görmekte olan 103 öğrenci oluşturmaktadır. Verilerin toplanması için araştırmacılar tarafından hazırlanan, açık uçlu sorulardan oluşan bir form kullanılmıştır. Formda hikâye edici metinle ilgili 12, bilgilendirici metinle ilgili 9 adet metin içi soruya yer verilmiştir. dinledikleri hikâye edici metinleri anlama düzeylerinin bilgilendirici metinleri anlama düzeylerinden daha fazla olduğu, öğrencilerin dinledikleri hikâye edici metinleri anlama düzeyleri ile bilgilendirici metinleri anlama düzeyleri arasında anlamlı bir farklılık olduğu, öğrencilerin dinledikleri metinleri anlama düzeylerinin cinsiyete göre anlamlı bir farklılık gösterdiği tespit edilmiştir.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Bozdemi̇r, H., Kodan, H. (2016). İlköğretim 4.Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi1. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(37), 15-27

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads


Sustainable Development Goals