TRDizin:
Göstergebilimsel Çözümleme: Sağlık Bakanlığı Meme, Rahim Ağzı ve Bağırsak Kanseri Farkındalık Afişleri

No Thumbnail Available

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Type

RESEARCH

Access

info:eu-repo/semantics/openAccess

Publication Status

Metrikler

Search on Google Scholar

Total Views

0

Total Downloads

0

Abstract

Reklamda temel koşul doğru hedef kitleye doğru zamanda,doğru biçimde seslenebilmek, ulaşabilmektir. Afiş tasarımları isetamda bu noktada izleyicisiyle aracısız karşılaşan tasarımürünleri olarak karşımıza çıkmaktadır. Günlük yaşantımızda;yürüdüğümüz yolda, otobüs durağında kısacası her yerdekarşılaştığımız göstergelerdir. Göstergebilim; kendi dışındakişeyi temsil eden ve temsil ettiği şeyin yerini alabilecek nitelikteolan her çeşit biçim, nesne, olgu, vb. olarak tanımlanabilir. Buçalışmanın amacı T. C. Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı GenelMüdürlüğü Kanser Dairesi Başkanlığı’nın 2018 yılındahazırladığı “Meme, Rahim Ağzı ve Bağırsak KanseriAfişleri”nin göstergebilimsel çözümlemesinin yapılmasıdır.Analiz Roland Barthes tarafından tanımlanmış olan, var olan vegörünen arkasındaki ileti düzleminde gerçekleştirilmiştir.

Date

2019-04-01

Publisher

Description

Keywords

Citation

Tarlakazan, E. (2019). Göstergebilimsel Çözümleme: Sağlık Bakanlığı Meme, Rahim Ağzı ve Bağırsak Kanseri Farkındalık Afişleri. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 0(43), 37-43