TRDizin:
DESTİNASYON PAZARLAMA FAALİYETLERİ KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ROLÜNÜ TESPİTE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA

dc.contributor.authorGürkan ÇALIŞKAN
dc.contributor.authorGülizar AKKUŞ
dc.date.accessioned2023-04-14T21:35:02Z
dc.date.available2023-04-14T21:35:02Z
dc.date.issued2020-10-01
dc.description.abstractBu araştırmada Kastamonu ilinde bulunan turizm işletmelerinin destinasyon pazarlama faaliyetleri içerisinde sosyal müşteri ilişkileri yönetiminin durumunu saptamak amaçlanmıştır. Araştırmada nitel bir tasarım benimsenmiş ve yapılandırılmış görüşme formu aracılığıyla toplam dokuz seyahat acentası ve konaklama işletmesi yöneticisi ile görüşülmüştür. Görüşmeler 2019 yılı Kasım ayı ile 2020 yılı Şubat ayları arasında gerçekleştirilmiştir. Verilerin sayısal analizini gerçekleştirebilmek için MAXQDA yazılımından faydalanılmıştır. Araştırma sonucunda, Kastamonu’daki seyahat acentaları ve konaklama işletmelerinin sosyal müşteri ilişkileri yönetimi anlayışından oldukça düşük seviyede haberdar olduğu, bu konu ile ilgili işletmelerinde uyguladıkları herhangi bir yazılım ve stratejilerinin bulunmadığı, kısmen de olsa sosyal medya yönetimi faaliyetleri ile ilgilendikleri saptanmıştır.
dc.identifier.citationÇalişkan, G., Akkuş, G. (2020). DESTİNASYON PAZARLAMA FAALİYETLERİ KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ROLÜNÜ TESPİTE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 19(76), 1984-1998
dc.identifier.doi10.17755/esosder.710459
dc.identifier.eissn1304-0278
dc.identifier.endpage1998
dc.identifier.issn
dc.identifier.issue76
dc.identifier.startpage1984
dc.identifier.trdizin411280
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/411280/destinasyon-pazarlama-faaliyetleri-kapsaminda-yurutulen-sosyal-musteri-iliskileri-yonetiminin-rolunu-tespite-yonelik-nitel-bir-arastirma
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/7077
dc.identifier.volume19
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofElektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleDESTİNASYON PAZARLAMA FAALİYETLERİ KAPSAMINDA YÜRÜTÜLEN SOSYAL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN ROLÜNÜ TESPİTE YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin
relation.isPublicationOfTrdizinbe615f5c-fc30-4989-b1ad-1cdfcd0c0826
relation.isPublicationOfTrdizin.latestForDiscoverybe615f5c-fc30-4989-b1ad-1cdfcd0c0826

Files