TRDizin:
İç Müşteri İlişkileri Yönetiminin İç Girişimciliğe Etkisi Üzerine Bir Araştırma

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Advisor

Language

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Bu araştırmanın amacı, iç müşteri ilişkileri yönetiminin iç girişimciliküzerindeki etkisini incelemektir. Bu amaç çerçevesinde, Kastamonu EntegreAğaç Sanayi firmasında çalışan 192 kişiye anket çalışması uygulanmıştır.Elde edilen veriler regresyon analizi ile test edilmiştir. Yapılan analizlersonucunda iç müşteri ilişkileri yönetiminin alt boyutlarının iç girişimciliğietkilediği soncuna ulaşılmıştır. Bu kapsamda müşteri odaklılık ve teknolojikyeterliliğin iç girişimciliğin yenilik boyutu üzerinde anlamlı ve olumluyönde etkisi olduğu görülmektedir. Ayrıca liderlik ve iç müşterimemnuniyetinin yeni iş girişimi başlatma üzerinde anlamlı ve olumlu yöndeetkisi olduğu tespit edilmiştir. Benzer şekilde liderlik ve teknolojikyeterliliğin örgütsel yenilenme üzerinde anlamlı ve olumlu yönde etkisiolduğu bulunmuştur. Bununla birlikte liderlik, iletişim ve teknolojikyeterliliğin proaktiflik üzerinde anlamlı ve olumlu yönde etkisi tespitedilmiştir.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Teki̇n, E., Kara, A. (2019). İç Müşteri İlişkileri Yönetiminin İç Girişimciliğe Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 8(2), 1261-1288

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads


Sustainable Development Goals