TRDizin:
Termal Turizm İşletmelerinde Sağlık Beklentileri ve Müşteri Memnuniyeti: Bolu Örneği

dc.contributor.authorSercan AYTUĞAR
dc.contributor.authorHakkı ÇILGINOĞLU
dc.date.accessioned2023-04-14T20:05:46Z
dc.date.available2023-04-14T20:05:46Z
dc.date.issued2021-01-01
dc.description.abstractGünümüzde işletmelerin sunduğu ürün ve hizmetlerin kalitesinin sonucunda müşteri memnuniyeti oluşmaktadır. Müşteri memnuniyetini sağlayan işletmelerin, müşterilerin sadakatini kazanmakta ve pazardaki rekabete uyum sağlayabilmektedir. Çalışmanın amacı, Bolu ilindeki termal turizm işletmelerine gelen müşterilerinin beklenti ve memnuniyetlerini ölçmektir. Elde edilen verilerin incelenmesi sonucunda müşterilerin algıladıkları memnuniyetlerinin belirlenmesi ve bu doğrultuda termal turizm işletmeleri eksikliklerini belirleyerek bir çözüm olanağı sunacağı düşünülmektedir. Çalışmada nicel yöntemlerden anket tekniğine başvurulmuştur. Elde edilen veriler SPSS 22 ile analiz edilmişidir. Önem derecesi ortalaması yüksek bulunurken, memnuniyet derecesi ortalaması ise belirtilen önem derecesinin altında kaldığı belirlenmiştir. Sonuç olarak jeotermal potansiyeli yüksek olan Bolu ilinin termal turizm tesislerinin müşteri memnuniyeti ortalaması orta düzeyde memnunum şeklinde olduğu belirlenmiştir
dc.identifier.citationAytuğar, S., Çilginoğlu, H. (2021). Termal Turizm İşletmelerinde Sağlık Beklentileri ve Müşteri Memnuniyeti: Bolu Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 1088-1102
dc.identifier.doi10.26677/TR1010.2021.755
dc.identifier.eissn2587-0890
dc.identifier.endpage1102
dc.identifier.issn
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage1088
dc.identifier.trdizin517275
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/517275/termal-turizm-isletmelerinde-saglik-beklentileri-ve-musteri-memnuniyeti-bolu-ornegi
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/6575
dc.identifier.volume5
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofTürk Turizm Araştırmaları Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleTermal Turizm İşletmelerinde Sağlık Beklentileri ve Müşteri Memnuniyeti: Bolu Örneği
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin
relation.isPublicationOfTrdizind39f3ac6-3030-4175-967b-ad0565abf69a
relation.isPublicationOfTrdizin.latestForDiscoveryd39f3ac6-3030-4175-967b-ad0565abf69a

Files