TRDizin: Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Hakkındaki Görüşleri
No Thumbnail Available
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Type
RESEARCH
Access
info:eu-repo/semantics/openAccess
Publication Status
Metrikler
Total Views
0
Total Downloads
0
Abstract
Bu çalışmada, pedagojik formasyon eğitimi alan matematik bölümü mezunu öğretmen adaylarının program içinde yer alan "Öğretmenlik Uygulaması" dersine yönelik görüşlerinin incelemesi amaçlanmıştır. Nitel araştırma yöntemlerinden biri olan durum çalışması deseni uygulanarak yürütülen bu çalışma, 2013-2014 eğitim öğretim yılında pedagojik formasyon programında öğrenim gören 13 öğretmen adayıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda katılımcıların pedagojik formasyon eğitimi kapsamındaki "Öğretmenlik Uygulaması" dersine yönelik düşüncelerinin olumlu yönde olduğu sonucuna varılmıştır. Ancak katılımcıların büyük bölümü dersin eksik yönlerinin olduğunu vurgulayarak daha da verimli hale getirilebileceğini belirtmişlerdir
Date
2015-07-01
Publisher
Description
Keywords
Citation
Bi̇ber, A., Tuna, A. (2015). Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Hakkındaki Görüşleri. Başkent University Journal of Education, 2(2), 131-140