TRDizin:
KOBİ’LERİN PAZARLAMA ÇALIŞMALARINDA SOSYAL MEDYA KULLANMA VE KULLANMAMA NEDENLERİNİN BELİRLENMESİ: KASTAMONU İLİNDE BİR ARAŞTIRMA

dc.contributor.authorNiyazi GÜMÜŞ
dc.contributor.authorDilber Nilay KÜTAHYALI
dc.date.accessioned2023-04-14T23:05:05Z
dc.date.available2023-04-14T23:05:05Z
dc.date.issued2017-03-01
dc.description.abstractEkonomilerin temelini oluşturan KOBİ'ler günümüzde her zamankinden daha fazla rekabet baskısı altında kalmaktadırlar. Bu yoğun rekabet baskısı altında KOBİ'lerin hayatta kalabilmeleri, teknoloji başta olmak üzere pazardaki ve tüketici trendlerinde ki gelişmeleri takip edip bu gelişmelere ayak uydurmalarına bağlıdır. Bu gelişmelerden biri şüphesiz hayatımızda var olan sosyal medyadır. Bu doğrultuda KOBİ'lerin sosyal medya kullanma ve kullanmama nedenlerinin öğrenilmesi amacıyla gerçekleştirilen bu çalışma kapsamında 2016 yılı Ağustos ve Eylül aylarında toplam 175 KOBİ yetkilisi ile yüz yüze anket gerçekleştirilmiştir. KOBİ'lerin sosyal medya kullanmama nedenlerinin başında sosyal medya konusunda donanımlı çalışanlarının olmaması, sektörlerinin sosyal medya için uygun olmaması ve sosyal medyanın sağlayacağı fayda konusunda duydukları şüphe gelmektedir
dc.identifier.citationGümüş, N., Kütahyali, D. (2017). KOBİ’LERİN PAZARLAMA ÇALIŞMALARINDA SOSYAL MEDYA KULLANMA VE KULLANMAMA NEDENLERİNİN BELİRLENMESİ: KASTAMONU İLİNDE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 13(4), 891-910
dc.identifier.doi
dc.identifier.eissn2147-9194
dc.identifier.endpage910
dc.identifier.issn2147-9208
dc.identifier.issue4
dc.identifier.startpage891
dc.identifier.trdizin267537
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/267537/kobilerin-pazarlama-calismalarinda-sosyal-medya-kullanma-ve-kullanmama-nedenlerinin-belirlenmesi-kastamonu-ilinde-bir-arastirma
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/7973
dc.identifier.volume13
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofUluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleKOBİ’LERİN PAZARLAMA ÇALIŞMALARINDA SOSYAL MEDYA KULLANMA VE KULLANMAMA NEDENLERİNİN BELİRLENMESİ: KASTAMONU İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin

Files