TRDizin:
SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: KIZILAY VE YEŞİLAY ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

dc.contributor.authorNiyazi GÜMÜŞ
dc.contributor.authorLeyla AĞAÇCI
dc.date.accessioned2023-04-14T22:52:34Z
dc.date.available2023-04-14T22:52:34Z
dc.date.issued2018-04-01
dc.description.abstractSosyal medyanın geleneksel iletişim araçlarına göre sahip olduğu avantajlar başta markalar ve firmalarolmak üzere kamu kurumlarının ve nihayetinde sivil toplum örgütlerinin de dikkatini çekmiş ve çok sayıdasivil toplum örgütü (STK) bu mecrayı kullanmaya başlamıştır. STK’lara geniş kitlelere ulaşma, takipçileri ileetkileşim sağlama, ortaya çıkan ani gelişmeler karşısında hızla hareket etme vb. durumlarda önemlikolaylıklar sağlayan sosyal medya ne yazık ki çoğu STK tarafından yeterince etkin kullanılmamaktadır. Buçalışma ile Türkiye’de faaliyet gösteren iki büyük STK olan Kızılay ve Yeşilay kurumsal iletişim sorumlularıile gerçekleştirilen yarı yapılandırılmış görüşmelerden elde edilen bulgular ışığında bu iki STK’nın sosyalmedya çalışmaları değerlendirilmektedir. Elde edilen bulgulara göre her iki STK’nın da birden fazla sosyalmedya kanalını aktif biçimde kullandığı sonucuna ulaşılmıştır.
dc.identifier.citationGümüş, N., Ağaçci, L. (2018). SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: KIZILAY VE YEŞİLAY ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 53(2), 637-661
dc.identifier.doi10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.07.939
dc.identifier.eissn2587-0114
dc.identifier.endpage661
dc.identifier.issn2148-1237
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage637
dc.identifier.trdizin305562
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/305562/sivil-toplum-orgutlerinin-pazarlama-iletisiminde-sosyal-medya-kullanimi-kizilay-ve-yesilay-uzerinde-bir-arastirma
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/7812
dc.identifier.volume53
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofÜçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleSİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: KIZILAY VE YEŞİLAY ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin
relation.isPublicationOfTrdizin1a5e55d7-200f-46e5-ac01-39ffa7c2712e
relation.isPublicationOfTrdizin.latestForDiscovery1a5e55d7-200f-46e5-ac01-39ffa7c2712e

Files