TRDizin:
Geogebra yazılımının öğrenci başarısına etkisi

dc.contributor.authorGöksal BİLGİCİ
dc.contributor.authorNalan SELÇİK
dc.date.accessioned2023-04-15T00:21:25Z
dc.date.available2023-04-15T00:21:25Z
dc.date.issued2011-05-01
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, bilgisayar destekli geometri öğretimi yapılan sınıftaki öğrenciler ile bilgisayar kullanılmayan ortamda işlenen geometri derslerine katılan öğrencilerin matematik dersi başarılarının karşılaştırılmasıdır. Bu doğrultuda, GeoGebra yazılımı kullanılarak çeşitli çalışma yaprakları hazırlanmıştır. Bu çalışma yaprakları bir ilköğretim okulunda 17 yedinci sınıf öğrencisine 11 ders saati boyunca uygulanmıştır. Bu süre zarfında 15 kişilik başka bir sınıfta bilgisayar kullanılmayan bir ortamda derslere devam edilmiştir. Sonuç olarak, bilgisayar destekli öğretime katılan deney grubundaki öğrenciler kontrol grubundaki öğrencilere göre daha fazla başarı göstermişlerdir. Uygulamadan bir ay sonra yapılan izleme testinin sonuçlarına göre, deney grubu öğrencilerinin bilgilernini kontrol grubu öğrencilerinin bilgilerine göre daha kalıcı olduğu gözlemlenmiştir.
dc.identifier.citationBi̇lgi̇ci̇, G., Selçi̇k, N. (2011). Geogebra yazılımının öğrenci başarısına etkisi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 19(3), 913-924
dc.identifier.doi
dc.identifier.eissn
dc.identifier.endpage924
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage913
dc.identifier.trdizin125970
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/125970/geogebra-yaziliminin-ogrenci-basarisina-etkisi
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/8534
dc.identifier.volume19
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleGeogebra yazılımının öğrenci başarısına etkisi
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin
local.indexed.atTrDizin

Files