Publication: Termal Turizm İşletmelerinde Sağlık Beklentileri ve Müşteri Memnuniyeti: Bolu
Örneği
Program
KU Authors
KU-Authors
Co-Authors
Authors
Advisor
Date
Language
Type
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Günümüzde işletmelerin sunduğu ürün ve hizmetlerin kalitesinin sonucunda müşteri
memnuniyeti oluşmaktadır. Müşteri memnuniyetini sağlayan işletmelerin, müşterilerin
sadakatini kazanmakta ve pazardaki rekabete uyum sağlayabilmektedir. Çalışmanın amacı, Bolu
ilindeki termal turizm işletmelerine gelen müşterilerinin beklenti ve memnuniyetlerini ölçmektir.
Elde edilen verilerin incelenmesi sonucunda müşterilerin algıladıkları memnuniyetlerinin
belirlenmesi ve bu doğrultuda termal turizm işletmeleri eksikliklerini belirleyerek bir çözüm
olanağı sunacağı düşünülmektedir. Çalışmada nicel yöntemlerden anket tekniğine
başvurulmuştur. Elde edilen veriler SPSS 22 ile analiz edilmişidir. Önem derecesi ortalaması
yüksek bulunurken, memnuniyet derecesi ortalaması ise belirtilen önem derecesinin altında
kaldığı belirlenmiştir. Sonuç olarak jeotermal potansiyeli yüksek olan Bolu ilinin termal turizm
tesislerinin müşteri memnuniyeti ortalaması orta düzeyde memnunum şeklinde olduğu
belirlenmiştir
Description
Source:
Publisher:
Keywords:
Keywords
Citation
Aytuğar, S., Çilginoğlu, H. (2021). Termal Turizm İşletmelerinde Sağlık Beklentileri ve Müşteri Memnuniyeti: Bolu
Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 1088-1102
