Publication:
Göstergebilimsel Çözümleme: Sağlık Bakanlığı Meme, Rahim Ağzı ve Bağırsak Kanseri Farkındalık Afişleri

No Thumbnail Available

Date

2019-04-01

Authors

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Metrikler

Search on Google Scholar

Total Views

0

Total Downloads

0

Abstract

Reklamda temel koşul doğru hedef kitleye doğru zamanda,doğru biçimde seslenebilmek, ulaşabilmektir. Afiş tasarımları isetamda bu noktada izleyicisiyle aracısız karşılaşan tasarımürünleri olarak karşımıza çıkmaktadır. Günlük yaşantımızda;yürüdüğümüz yolda, otobüs durağında kısacası her yerdekarşılaştığımız göstergelerdir. Göstergebilim; kendi dışındakişeyi temsil eden ve temsil ettiği şeyin yerini alabilecek nitelikteolan her çeşit biçim, nesne, olgu, vb. olarak tanımlanabilir. Buçalışmanın amacı T. C. Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı GenelMüdürlüğü Kanser Dairesi Başkanlığı’nın 2018 yılındahazırladığı “Meme, Rahim Ağzı ve Bağırsak KanseriAfişleri”nin göstergebilimsel çözümlemesinin yapılmasıdır.Analiz Roland Barthes tarafından tanımlanmış olan, var olan vegörünen arkasındaki ileti düzleminde gerçekleştirilmiştir.

Description

Keywords

Citation

Tarlakazan, E. (2019). Göstergebilimsel Çözümleme: Sağlık Bakanlığı Meme, Rahim Ağzı ve Bağırsak Kanseri Farkındalık Afişleri. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi, 0(43), 37-43

Collections