Publication:
SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: KIZILAY VE YEŞİLAY ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Authors

Advisor

Language

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Sosyal medyanın geleneksel iletişim araçlarına göre sahip olduğu avantajlar başta markalar ve firmalarolmak üzere kamu kurumlarının ve nihayetinde sivil toplum örgütlerinin de dikkatini çekmiş ve çok sayıdasivil toplum örgütü (STK) bu mecrayı kullanmaya başlamıştır. STK’lara geniş kitlelere ulaşma, takipçileri ileetkileşim sağlama, ortaya çıkan ani gelişmeler karşısında hızla hareket etme vb. durumlarda önemlikolaylıklar sağlayan sosyal medya ne yazık ki çoğu STK tarafından yeterince etkin kullanılmamaktadır. Buçalışma ile Türkiye’de faaliyet gösteren iki büyük STK olan Kızılay ve Yeşilay kurumsal iletişim sorumlularıile gerçekleştirilen yarı yapılandırılmış görüşmelerden elde edilen bulgular ışığında bu iki STK’nın sosyalmedya çalışmaları değerlendirilmektedir. Elde edilen bulgulara göre her iki STK’nın da birden fazla sosyalmedya kanalını aktif biçimde kullandığı sonucuna ulaşılmıştır.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Gümüş, N., Ağaçci, L. (2018). SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: KIZILAY VE YEŞİLAY ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 53(2), 637-661

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads

View PlumX Details


Sustainable Development Goals