Publication: SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: KIZILAY VE YEŞİLAY ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Program
KU Authors
KU-Authors
Co-Authors
Authors
Advisor
Date
Language
Type
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Abstract
Sosyal medyanın geleneksel iletişim araçlarına göre sahip olduğu avantajlar başta markalar ve firmalarolmak üzere kamu kurumlarının ve nihayetinde sivil toplum örgütlerinin de dikkatini çekmiş ve çok sayıdasivil toplum örgütü (STK) bu mecrayı kullanmaya başlamıştır. STK’lara geniş kitlelere ulaşma, takipçileri ileetkileşim sağlama, ortaya çıkan ani gelişmeler karşısında hızla hareket etme vb. durumlarda önemlikolaylıklar sağlayan sosyal medya ne yazık ki çoğu STK tarafından yeterince etkin kullanılmamaktadır. Buçalışma ile Türkiye’de faaliyet gösteren iki büyük STK olan Kızılay ve Yeşilay kurumsal iletişim sorumlularıile gerçekleştirilen yarı yapılandırılmış görüşmelerden elde edilen bulgular ışığında bu iki STK’nın sosyalmedya çalışmaları değerlendirilmektedir. Elde edilen bulgulara göre her iki STK’nın da birden fazla sosyalmedya kanalını aktif biçimde kullandığı sonucuna ulaşılmıştır.
Description
Source:
Publisher:
Keywords:
Keywords
Citation
Gümüş, N., Ağaçci, L. (2018). SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: KIZILAY VE YEŞİLAY ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 53(2), 637-661
