Research Project:
Destinasyon Deneyiminin Memnuniyete Etkisinde Yenilik Arayışı, Algılanan Risk Ve Destinasyon İmajının Rolü

dc.contributorArş. Gör. Selda Yordam
dc.contributor.authorSEVİM, Burhan
dc.date.accessioned2024-01-28T21:46:41Z
dc.date.available2024-01-28T21:46:41Z
dc.description.abstractDeğişen ve gelişen ekonomik, sosyal ve çevresel faktörlerle birlikte, bireylerin boş zamanını değerlendirme biçimleri farklılaşmıştır. Bu farklılaşmadan kaynaklı olarak doğa temelli aktiviteler (kamp, karavan, doğa yürüyüşü vb.) son zamanlarda oldukça talep gören turistik ürün ve hizmetler haline gelmiştir. Bu etkinliklerde spor ve egzersiz, sağlık, doğal çevrede olma, boş zaman ve rahatlama gibi birçok motivasyon kaynağı bulunmaktadır. Kastamonu da bu aktiviteler için çok uygun bir destinasyondur. Kastamonu Üniversitesi’nin “Ormancılık ve Tabiat Turizmi” alanında ihtisaslaşması bu durumun başka bir kanıtıdır. Projede doğa turistlerinin destinasyon deneyimi, yenilik arayışı, risk algısı, destinasyon imajı ve memnuniyeti arasındaki ilişkinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Bu amaç doğrultusunda Küre Dağları Milli Parkı sınırları içerisinde yer alan Pınarbaşı, Azdavay ve Cide ilçelerini ziyaret eden doğa turistlerine ulaşılacak, anket ve görüşme formu uygulanacaktır. Elde edilen veriler SPSS, AMOS ve MAXQDA programlarında analiz edilecektir.
dc.identifierKÜBAP-03/2022-02
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/18854
dc.titleDestinasyon Deneyiminin Memnuniyete Etkisinde Yenilik Arayışı, Algılanan Risk Ve Destinasyon İmajının Rolü
dspace.entity.typeProject
project.investigatorDoç. Dr. Burhan Sevim
project.typeLisansüstü Öğrenim Araştırma Projeleri (Yüksek Lisans)
relation.isPersonOfProject250fe19c-fddb-4123-8ed8-b76f171e6c75
relation.isPersonOfProject.latestForDiscovery250fe19c-fddb-4123-8ed8-b76f171e6c75

Files