Research Project:
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Konularında Gerçekleştirdikleri Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Düşüncelerinin Ve Artırılmış Gerçeklik Konusunda Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Advisor

Date

Language

Type

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Çalışmanın temel amacı, Türkiye’de artırılmış gerçeklikle ilgili çalışmaların meta analiz yöntemiyle incelenmesi ve fen bilgisi öğretmen adaylarının artırılmış gerçeklik etkinlikleri içeren bir ders planı hazırlamaya ve uygulamaya yönelik düşüncelerinin tespit edilmesidir. Çalışma nitel araştırma yöntemiyle yürütülecektir. Öncelikle artırılmış gerçeklikle ilgili çalışmalar tespit edilecek ve çalışmaların analizleri yapılacaktır. Çalışmanın ikinci aşaması ise fen bilgisi öğretmen adaylarının artırılmış gerçeklikle ilgili etkinlik tasarlama ve uygulamalarını içermektedir. Çalışmanın örneklemini Kastamonu Üniversitesi eğitim fakültesinde öğrenim gören fen bilgisi öğretmenliği dördüncü sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. Öğretmen adaylarına artırılmış gerçeklik konusunda bilgi verilecek ve onlarla birlikte bazı fen konularında örnek artırılmış gerçeklik uygulamaları yapılacaktır. Daha sonra kendi belirledikleri konularda artırılmış gerçeklik uygulamalarını dahil ettikleri bir ders planı hazırlamaları istenecektir. Son olarak öğretmen adayları hazırladıkları ders planlarını uygulayacaklardır. Öğretmen adaylarının sürece yönelik düşüncelerini almak için yarı yapılandırılmış görüşmeler gerçekleştirilecektir. Elde edilen veriler Nvivo programında analiz edilecektir. Çalışmanın bulgularının bu alanda çalışan akademisyenler ve öğretmenlere katkı sağlayacağı düşünülmektedir.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

1

Views

0

Downloads


Sustainable Development Goals