Research Project:
Üniversite Öğrencilerinin Argüman Haritası Kullanmalarının Akademik Başarı Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Advisor

Date

Language

Type

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Çalışmanın amacı, üniversite son sınıf öğrencilerin argüman haritası kullanmalarının akademik başarılarına ve eleştirel düşünme becerilerine olan etkisini incelemektir. Yarı deneysel öntest-sontest deseni kullanılmıştır. Çalışmanın örneklemini, Kastamonu üniversitenin eğitim fakültesinde öğrenim görmekte olan fen bilgisi öğretmenliği 4. sınıf öğrencileri oluşturmaktadır. Gruplardan biri kontrol diğer ikisi ise deney grubu olarak çalışma başlangıcında belirlenmiştir. Kontrol grubu geleneksel yaklaşım ile öğrenim görürken deney grupları ise argümantasyon ile öğrenim görüp her hafta argüman haritası hazırlayacaklardır. Veri toplamı aracı olarak, konu temelli akademik başarı testi ve eleştirel düşünme beceri testi kullanılacaktır. Hem nitel hem de nicel yöntemlerin kullanıldığı çalışmada, veriler istatistik programında ve Nvivo programında analiz edilecektir. Çalışmanın bulgularının bu alanda çalışan akademisyenler ve öğretmenlere katkı sağlayacağı düşünülmektedir.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

1

Views

0

Downloads


Sustainable Development Goals