Alan, Salih2021-09-222021-09-222021http://hdl.handle.net/20.500.12597/1502Ġnsanlık tarihi boyunca mevcudiyetini koruyan iletiĢim eylemi, internet teknolojisi ile birlikte yeni bir boyuta ulaĢmıĢtır. Ġnsanların iletiĢim ihtiyaçlarını karĢılayabilmek adına her dönemde yeni araç gereçler icat edilmiĢtir. Bu araç gereçler günümüzde internet ve yeni medya olarak karĢımıza çıkmaktadır. Yeni medya ortamları günümüzde bireyler ve kurumlar tarafından gündelik yaĢamda pek çok amacın gerçekleĢtirilebilmesi için kullanılmaktadır. Yeni medyanın önemli bir parçası da sosyal medya araçlarıdır. Ġnternet teknolojisi ve sosyal medya araçlarının yaygın bir Ģekilde kullanılması iletilerin önündeki yer ve zaman sorununu ortadan kaldırmıĢtır. KiĢiler ve kurumlar yeni medya sayesinde her an her yerden içerik üretebilmektedir. Bu çalıĢmada yeni medyanın geliĢimi ele alınmıĢ, COVID-19 salgını sürecinde yeni medyada içerik üretiminin nasıl gerçekleĢtirildiği belirlenmeye çalıĢılmıĢtır. Bu amaçla yeni medya ortamında yayın yapan dört teknoloji haber sitesi belirlenmiĢ, bu Ģirketlerde çalıĢan sekiz kiĢiyle derinlemesine görüĢme yapılmıĢtır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessYeni Medya, Sosyal Medya, Ġnternet, COVID-19Yeni medyanın gelişimi ve covıd-19 sürecġnde içerik üretimi: teknoloji haber siteleri örneğimasterThesis