Candan, Sevcan2023-08-022023-08-022011https://hdl.handle.net/20.500.12597/16339Bu araştırma, İlköğretim 6, 7 ve 8. öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersindeki etkinliklere ilişkin görüşleri belirlemek ve görüşler arasında bazı değişkenler açısından anlamlı farklılıkların olup olmadığını tespit etmek amacıyla yapılmıştır. Bu doğrultuda araştırmada, nicel araştırma yöntemlerinden tarama, nitel araştırma yöntemlerinden görüşme tekniği kullanılmıştır. Araştırmanın örneklemini 2010-2011 Eğitim-Öğretim yılında Kastamonu merkez ilçedeki 3 ilköğretim okulunda eğitim gören toplam 546 öğrenci ve görüşme yapılan 18 öğrenci oluşturmaktadır. Verilerin analizi sonucu; ilköğretim Fen ve Teknoloji dersindeki etkinliklere ilişkin öğrenci görüşleri arasında, cinsiyet, sınıf, Fen ve Teknoloji dersini sevme, etkinliklerin hepsini yapabilme değişkenine göre .05 düzeyinde anlamlı farklılık tespit edilmiştir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİlköğretim 6-8. sınıflar fen ve teknoloji etkinliklerinde öğrencilerin karşılaştıkları sorunlarProblems faced by students in science and technology activities in grades 6 to 8Thesis