Abdullah Çağrı BİBERAbdulkadir TUNA2023-04-142023-04-142015-07-01Bi̇ber, A., Tuna, A. (2015). Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Hakkındaki Görüşleri. Başkent University Journal of Education, 2(2), 131-1402148-3485https://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/225847/pedagojik-formasyon-egitimi-alan-matematik-bolumu-mezunu-ogretmen-adaylarinin-ogretmenlik-uygulamasi-dersi-hakkindaki-goruslerihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/8251Bu çalışmada, pedagojik formasyon eğitimi alan matematik bölümü mezunu öğretmen adaylarının program içinde yer alan "Öğretmenlik Uygulaması" dersine yönelik görüşlerinin incelemesi amaçlanmıştır. Nitel araştırma yöntemlerinden biri olan durum çalışması deseni uygulanarak yürütülen bu çalışma, 2013-2014 eğitim öğretim yılında pedagojik formasyon programında öğrenim gören 13 öğretmen adayıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda katılımcıların pedagojik formasyon eğitimi kapsamındaki "Öğretmenlik Uygulaması" dersine yönelik düşüncelerinin olumlu yönde olduğu sonucuna varılmıştır. Ancak katılımcıların büyük bölümü dersin eksik yönlerinin olduğunu vurgulayarak daha da verimli hale getirilebileceğini belirtmişlerdirturinfo:eu-repo/semantics/openAccessPedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Bölümü Mezunu Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Hakkındaki GörüşleriRESEARCH225847131140222148-3272