Doç. Dr. Lütfi İNCİKABI, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Doç. Dr. Güler TULUK, Doç. Dr. Abdülkadir TUNA, Doç. Dr. Abdullah Çağrı BİBER, Yrd. Doç. Dr. Oktay MERCİMEK, Dr. Fadime ULUSOY, İrfan DAĞDELEN, Arş. Gör. Feyza ALİUSTAOĞLUKEPCEOĞLU, İbrahim2024-01-282024-01-28https://hdl.handle.net/20.500.12597/18496Bu çalışmanın amacı, kesirle ve kesirlerde işlemler konularının Türkiye, ABD, Avustralya ve Singapur matematik ders kitaplarında ele alınışının ilgili öğretim programlarda yer verilen kazanımlar, ders kitaplarındaki öğretme süreçleri, öğretimde yer verilen temsiller ve kullanılan problemlerin analizi şeklindedir. Dokuman analizi şeklinde gerçekleştirilecek olan bu araştırma projesi, önceden belirlenen kriterler çerçevesinde analiz edilecektir. Araştırmadan elde edilecek sonuçların, Türkiye eğitim politikalarında yer alan ders kitaplarının niteliklerinin arttırılmasına katkıda bulunacağı düşünülmektedirKesirler Ve Kesirlerde İşlemler Konularının Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Öğretimi Üzerine Bir Karşılaştırma: Türkiye, Abd, Avusturalya Ve Singapur Örnekleri.