TRDizin:
Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma

dc.contributor.authorEnver TATAR
dc.contributor.authorMuzaffer OKUR
dc.contributor.authorAbdulkadir TUNA
dc.date.accessioned2023-04-15T00:27:56Z
dc.date.available2023-04-15T00:27:56Z
dc.date.issued2008-02-01
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, Eğitim Fakültesine başlayan öğrencilerin ortaöğretim matematik konularını öğrenmedeki güçlük düzeylerini belirlemek ve bu konuların güçlük düzeylerinin; Matematik, fen bilgisi ve sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencileri arasında değişip değişmediğini tespit etmektir. Bu amaçla ortaöğretim matematik konularını kapsayan 29 maddelik zorluk (güçlük) indeksi anketi 2005 yılı ÖSS sonucuna göre Atatürk Üniversitesi Ağrı Eğitim Fakültesi (N=244) ile Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi (N=93) ve Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesine (N=169) yerleşen toplam 506 öğrenciye uygulanmıştır. Araştırma sonucunda elde edilen bulgular farklı açılardan değerlendirilmiştir.
dc.identifier.citationTatar, E., Okur, M., Tuna, A. (2008). Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 16(2), 507-516
dc.identifier.doi
dc.identifier.eissn
dc.identifier.endpage516
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage507
dc.identifier.trdizin87859
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/87859/ortaogretim-matematiginde-ogrenme-gucluklerinin-saptanmasina-yonelik-bir-calisma
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12597/8634
dc.identifier.volume16
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleOrtaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typeTrdizin

Files