TRDizin: Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma
dc.contributor.author | Enver TATAR | |
dc.contributor.author | Muzaffer OKUR | |
dc.contributor.author | Abdulkadir TUNA | |
dc.date.accessioned | 2023-04-15T00:27:56Z | |
dc.date.available | 2023-04-15T00:27:56Z | |
dc.date.issued | 2008-02-01 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, Eğitim Fakültesine başlayan öğrencilerin ortaöğretim matematik konularını öğrenmedeki güçlük düzeylerini belirlemek ve bu konuların güçlük düzeylerinin; Matematik, fen bilgisi ve sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencileri arasında değişip değişmediğini tespit etmektir. Bu amaçla ortaöğretim matematik konularını kapsayan 29 maddelik zorluk (güçlük) indeksi anketi 2005 yılı ÖSS sonucuna göre Atatürk Üniversitesi Ağrı Eğitim Fakültesi (N=244) ile Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi (N=93) ve Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesine (N=169) yerleşen toplam 506 öğrenciye uygulanmıştır. Araştırma sonucunda elde edilen bulgular farklı açılardan değerlendirilmiştir. | |
dc.identifier.citation | Tatar, E., Okur, M., Tuna, A. (2008). Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 16(2), 507-516 | |
dc.identifier.doi | ||
dc.identifier.eissn | ||
dc.identifier.endpage | 516 | |
dc.identifier.issn | 1300-8811 | |
dc.identifier.issue | 2 | |
dc.identifier.startpage | 507 | |
dc.identifier.trdizin | 87859 | |
dc.identifier.uri | https://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/87859/ortaogretim-matematiginde-ogrenme-gucluklerinin-saptanmasina-yonelik-bir-calisma | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12597/8634 | |
dc.identifier.volume | 16 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.relation.ispartof | Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.title | Ortaöğretim Matematiğinde Öğrenme Güçlüklerinin Saptanmasına Yönelik Bir Çalışma | |
dc.type | RESEARCH | |
dspace.entity.type | Trdizin |