Publication:
Kalite Odaklı Liderliğin Kalite Performansı Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle Analizi

dc.contributor.authorBulent YİLDİZ
dc.date.accessioned2023-05-09T19:35:43Z
dc.date.available2023-05-09T19:35:43Z
dc.date.issued2019-01-01
dc.description.abstractBu çalışmada kalite odaklı liderliğin eğitim, müşteri ve çalışan ilişkileri ile kaliteperformansı üzerindeki etkisi araştırılmıştır. Ayrıca çalışmada eğitimin müşteri ve çalışanilişkileri üzerindeki etkisi incelenmiştir. Bu amaçla Gaziantep, Kahramanmaraş veAdıyaman illerinde faaliyet göstermekte olan 170 imalat firmasından anket ile veritoplanmıştır. Veriler yapısal eşitlik modeli ile analiz edilmiştir. Yapılan analiz neticesindekalite odaklı liderliğin eğitimi, çalışan ilişkilerini, müşteri ilişkilerini ve kaliteperformansını pozitif yönde anlamlı olarak etkilediği bulgusuna ulaşılmıştır. Eğitiminmüşteri ilişkileri ve çalışan ilişkilerini pozitif yönde anlamlı olarak etkilediği tespitedilmiştir.
dc.identifier.citationYildiz, B. (2019). Kalite Odaklı Liderliğin Kalite Performansı Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle Analizi. Business and Economics Research Journal, 10(1), 149-165
dc.identifier.doi10.20409/berj.2019.160
dc.identifier.endpage165
dc.identifier.startpage149
dc.identifier.trdizin318840
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/publication/detail/318840/kalite-odakli-liderligin-kalite-performansi-uzerindeki-etkisinin-yapisal-esitlik-modeli-ile-analizi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleKalite Odaklı Liderliğin Kalite Performansı Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle Analizi
dc.typeRESEARCH
dspace.entity.typePublication
relation.isTrdizinOfPublicationd09fd485-7064-44b3-b275-cba4b2e55bc6
relation.isTrdizinOfPublication.latestForDiscoveryd09fd485-7064-44b3-b275-cba4b2e55bc6

Files

Collections