Publication:
Kalite Odaklı Liderliğin Kalite Performansı Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle Analizi

Placeholder

Organizational Units

Program

KU Authors

KU-Authors

Co-Authors

Authors

Advisor

Language

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Abstract

Bu çalışmada kalite odaklı liderliğin eğitim, müşteri ve çalışan ilişkileri ile kaliteperformansı üzerindeki etkisi araştırılmıştır. Ayrıca çalışmada eğitimin müşteri ve çalışanilişkileri üzerindeki etkisi incelenmiştir. Bu amaçla Gaziantep, Kahramanmaraş veAdıyaman illerinde faaliyet göstermekte olan 170 imalat firmasından anket ile veritoplanmıştır. Veriler yapısal eşitlik modeli ile analiz edilmiştir. Yapılan analiz neticesindekalite odaklı liderliğin eğitimi, çalışan ilişkilerini, müşteri ilişkilerini ve kaliteperformansını pozitif yönde anlamlı olarak etkilediği bulgusuna ulaşılmıştır. Eğitiminmüşteri ilişkileri ve çalışan ilişkilerini pozitif yönde anlamlı olarak etkilediği tespitedilmiştir.

Description

Source:

Publisher:

Keywords:

Keywords

Citation

Yildiz, B. (2019). Kalite Odaklı Liderliğin Kalite Performansı Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modeli İle Analizi. Business and Economics Research Journal, 10(1), 149-165

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

0

Views

0

Downloads

View PlumX Details


Sustainable Development Goals